Анкета учасника конкурсу " Вчитель року"
1. Прізвище, ім'я та по батькові: Люшин Наталія Миколаївна
2. Дата і місце народження: 03.06.1982 року село Прислучі Березнівського району,
Рівненської області.
3. Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон:
34642 с. Прислучі Березнівського р-ну Рівненської обл.,
e-mail natalia030619@ukr.net
4. Паспортні дані (серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації):
СР №****** виданий Рівненським РВ УМВС України в Рівненській області 10 березня 2004 р. ,
с. Прислучі Березнівського р-ну Рівненської обл..
5. Ідентифікаційний код:***********
6. Освіта, назва навчального закладу, рік закінчення, спеціальність за дипломом:
вища, РДГУ, 2005рік, кваліфікація: вчитель математики та інформатики
7. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу):
Колодязнівська ЗОШ І-ІІ ступенів, вул. Андріївська, с. Колодязне Березнівського р-ну Рівненської обл.
8. Стаж роботи: загальний: 15 років
У тому числі педагогічний: 11 років
9. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії
9. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії
10. Звання -
11. Державні нагороди, відзнаки (обов'язково рік нагородження) –
12 . Класи, в яких викладають: 2-6,9 класи
13. Опишіть інноваційні технології та методи роботи, які використовуєте
" Інтерактивні технології на уроках математики", "Використання ігрових технологій на уроках математики". "Розвиток творчих здібностей на уроках математики"
13. Опишіть інноваційні технології та методи роботи, які використовуєте
" Інтерактивні технології на уроках математики", "Використання ігрових технологій на уроках математики". "Розвиток творчих здібностей на уроках математики"
14. Ваше
педагогічне кредо: „Учитель повинен свідомо йти в ногу з
сучасністю, пройматися й надихатися силами, що пробудилися в ній.
15. Власний особистісний і педагогічний портрет
15. Власний особистісний і педагогічний портрет
Кожен
ранок, ідучи до школи, я проходжу «дорогою вітань», коли всі
діти, яких зустрічаю,
вітаються і посміхаються мені у відповідь. Я знаю, що в школі біля кабінету
мене чекають вже вони – мої вихованці. Діти поспішають, перебиваючи один
одного, розповісти про те, що у них нового сталося в житті, що з’явилося, що їх
спантеличило. Особистим прикладом, поведінкою, способом життя намагаюсь
побудувати такі взаємовідносини у колективі, щоб кожна дитина відчувала свою
значущість, потрібність. Виховання без примусу ґрунтується на довірі. Мої вихованці є моїми
однодумцями, вони не просто багато працюють для досягнення високих результатів,
вони – творці власних життєвих успіхів і перемог.
Вчителем
математики та інформатики у Колодязнівській ЗОШ І-ІІ ст. працюю 9 роки. У народі кажуть, що
педагогом треба народитися. Бути ним без покликання і таланту неможливо. Робота
в школі дає багато радощів, творчого задоволення, проте вона неможлива без
терпіння, доброзичливості, поваги і любові до своїх вихованців.
Мета
роботи з учнями полягає у підвищенні якості знань, розвитку потенційних
можливостей кожної дитини. У своїй роботі стараюсь знаходити правильне рішення
у будь-якій нестандартній ситуації, сприяю самовизначенню дитини. Застосовую
форми роботи, що розвивають творче мислення учнів, спонукають їх аналізувати,
порівнювати, розвивати почуття доброзичливості, взаємодопомоги. Можу з
впевненістю сказати, що я люблю свою професію.
17. Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданннях з можливим редагуванням
Немає коментарів:
Дописати коментар