Це я

Математичні диктанти, самостійні та контрольні роботи з алгебри для 9 класу



         Дана  розробка  містить  математичні  диктанти,  самостійні  та  контрольні  роботи  з  тестовими  завданнями  до  всіх  тем  з  алгебри,  які  вивчаються  у  9 класі.
         Математичні  диктанти  складаються  з  дев’яти  завдань,  перші  шість  з  яких  оцінюються  по  одному  балу,  а  останні  три – по  два  бали.Таким  чином уся робота оцінюється 12-ма балами.

         Контрольні роботи складено за трьома рівнями складності: тестові завдання  (чотири завдання по одному балу), другий рівень – два  завдання  по  два  бали  і  третій  рівень – одне  завдання, що  оцінюється  чотирма  балами.
         Матеріал  призначений  для  перевірки  і  контролю  знань  учнів  з  вивченого  матеріалу і розрахований на вчителів математики  загальноосвітніх  навчальних закладів, а також  стане  добрим  помічником для учнів. Зміст  завдань відповідає  чинній  програмі  з  математики рівня  стандарту.











Математичні  диктанти

Нерівності. Поняття числових  нерівностей.

1.     За допомогою яких знаків записують строгі нерівності?
2.     Порівняйте числа 5 і -3.
3.     Використовуючи числа 2 і -3, запишіть нерівність із знаком «<».
4.     Якою буде різниця чисел а і в, якщо відомо, що а>в.
5.     Порівняйте числа а і в, якщо а-в=-2,5.
6.     Позначте на координатній прямій числа а, в, с,  якщо а>в і с>а.
7.     Який знак числа а, якщо 5а<3а?
8.     Порівняйте числа  і 0,3.
9.     Доведіть нерівність 4+в2≥4в.



Властивості числових нерівностей


1.     Продовжіть речення: 2>-3, то…
2.     Якщо -3<2  і  2<5, то…
3.     Якщо а>3, в>5, то а + в…
4.     Якщо а>3, то а + 2…
5.     Оцініть вираз -2а,  якщо а>5.
6.     Оцініть вираз ав, якщо а>2, в>5.
7.     Оцініть вираз -5х, якщо  -2<х<3.
8.     Оцініть вираз ху, якщо 5<х<8 , 2<у<3.
9.     Оцініть вираз  , якщо 4<х<6.



Числові  проміжки
Зобразіть  на  координатній  прямій  множину  чисел,
  що  задовольняють  дані  нерівності:
1.     х>2.
2.     х<-3.
3.     х≥5.
4.     х≤0.
5.     2<х<5.
6.     2≤х<5.
7.     -2<х≤3.
8.     -4х≤3.
9.     |х|≤5.

Рівносильні  нерівності
Встановіть істинність  тверджень
1.     Якщо а>в, то  2а>2в.
2.     Якщо  а<в,  то а+1>в+1.
3.     Якщо а>в, то  -3а<-3в.
4.     Якщо а>в, то -4а>-4в.
5.     Якщо х>у,  то 2х-3>2у-3.
6.     Якщо а>в, то  > .
7.     Якщо а>в, то +1 <  +1.
8.     Якщо х>у, то 3 -  >3- .
9.     Якщо х>у, то -х>-у.






Системи  лінійних  нерівностей  з  однією  змінною

Зобразіть  на  числовій  прямій  розв’язки  системи  нерівностей:
1.    
2.    
3.      
4.     
5.     
6.     
Запишіть системи нерівностей, розв’язки  яких  зображені  на  координатній  прямій:
7.
                        2              5 
                  
8.   
                   -2             3

9.    
                   -7           -8






Квадратична  функція

1.                Що  називають  функцією?
2.                Що  таке  аргумент  функції?
3.                Одному  значенню  змінної  х  відповідає  два  значення  змінної  у. Чи  є  така  залежність  між  змінними  х  та  у  функцією?
4.                Двом  різним  значенням змінної  х  відповідає єдине  значення  змінної  у. Чи  можна  вважати  таку  залежність  функцією?
5.                Знайдіть  область  визначення  функції  у=2х-3.
6.                Знайдіть значення  функції  у=2х-3 при  значенні  аргументу,  що  дорівнює -1.
7.                Знайдіть  область  визначення  функції  у= .
8.                У  деякій  точці х значення  функції  у=х2-1  дорівнює  3. Знайдіть  відповідне  значення  змінної  х.
9.                При  яких  значеннях  змінної  х  існує  функція  у=    ?



Розташування  графіка  квадратичної  функції
 в  системі  координат

Вкажіть  координати  вершини, напрям  віток і  шаблон для побудови параболи:
1.     у=х2=3.
2.     у=х2-1.
3.     у=-х2-2.
4.     у=3-х2.
5.     у=(х-2)2.
6.     у=-2(х-3)2.
7.     у=х2-2х.
8.     у=3(х-1)2-4.
9.     у=-0,5(х+3)2+5.




Елементи  прикладної  математики

1.     Округліть  до  цілих  чисел  число  12,35.
2.     Округліть  до  десятих  число  0,27.
3.     Запишіть  у  вигляді  подвійної  нерівності  вираз  х=1,2 0,1.
4.     Вміст  цукру  у  яблуках  дорівнює  12%. Скільки  цукру  міститься  у  80кг  яблук?
5.     Відомо,  що 0,3. Знайдіть  абсолютну  похибку  даного  наближення.
6.     У  шухляді  лежать  5  різнокольорових  олівців: жовтий,  зелений,  синій,  червоний,  чорний.  Яка  ймовірність  того,  що  навмання  витягнутий  олівець буде  синього  кольору?
7.     У  шафі  лежать  пронумеровані  папки  від  1  до  36. Яка  ймовірність  того,  що  номер  навмання  вибраної  папки  буде  кратним  числу  5?
8.     Вкладник  поклав  у  банк  5000 грн. під  10%  річних.Яку  суму  він  одержить  через  3  роки?
9.     До  200г  чаю,  у  якому  було  10г  цукру,  долили  50г  води.  Який  відсотковий  вміст  цукру  був  спочатку  і  яким  став  після  доливання  води?

Числові  послідовності
Поняття  послідовності
1.     Запишіть  послідовність,  яку  утворюють  шість  перших  непарних  послідовних  чисел.
2.     Запишіть  послідовність,  перший  член  якої  дорівнює  2,  а  кожен  наступний на  3  більший  від  попереднього.
3.     Запишіть  послідовність  чисел,  перший  член  якої  8,  а  кожен  наступний  удвічі  менший.
4.     Запишіть  послідовність  чисел,  перший  член  якої  2,  другий 3, а  кожен  наступний  дорівнює  сумі  двох  попередніх.
5.     Відомо,  що  п’ятий  член  деякої  послідовності  дорівнює  10,  а  кожен  наступний  на  2  менший  від  попереднього. Чому дорівнює  третій  член  цієї  послідовності?
6.     Запишіть  перших  п’ять  натуральних  членів  послідовності,  кожен  з  яких  кратний  шести.
7.     Продовжте  ряд  послідовних  чисел  4,8,16,32… 
8.     За  яким  законом  записані  числа  1,4,9,16,25…?
9.     Запишіть  формулу  n-го члена  такої  послідовності  5,7,9,11,13…
Арифметична  прогресія
аn –арифметична  прогресія
1.     Запишіть  5  перших  членів  арифметичної   прогресії, якщо  перший  її  член  дорівнює  3,  а  різниця 2.
2.     Запишіть  5  перших  членів  арифметичної  прогресії,  якщо  а1=6, d=-1.
3.     Знайдіть  різницю  арифметичної  прогресії,  якщо  а4=8,  а5=6.
4.     Знайдіть  перший  член  арифметичної  прогресії,  якщо а2=6, d=4.
5.     Запишіть  формулу  n-го  члена  арифметичної  прогресії.
6.     Знайдіть  а8,  якщо  а1=4, d=2.
7.     Відомо,  що  а1=12,   а8=20. Знайдіть  суму  восьми  перших  членів  цієї  послідовності.
8.     Знайдіть  суму  натуральних  чисел  від  23  до  30  включно.
9.     а3=8, а5=14. Знайдіть  перший  член  і  різницю  арифметичної  прогресії.



Геометрична  прогресія
bn - геометрична  прогресія
1.     Продовжте  ряд  чисел 1,3,9,…
2.     Визначте  знаменник  геометричної  прогресії,  якщо  b5=18,   b6=36.
3.     Знайдіть  перший  член  геометричної  прогресії, якщо b2=4,  q= .
4.     Запишіть  формулу  n-го члена  геометричної  прогресії.
5.     Знайдіть b3,  якщо b1=5,  q=2.
6.     Знайдіть  суму  шести  перших  членів  геометричної  прогресії,  якщо b1=3, q=2.
7.     Знайдіть  суму  нескінченної  геометричної  прогресії  , , , ,…
8.     Знайдіть  перший  член  геометричної  прогресії,  якщо q=2, b5=80.
9.     Знайдіть  знаменник  геометричної  прогресії,  якщо  b1=3,  b5=48.





Самостійні  роботи

Додавання  і  множення  числових  нерівностей
1.Додайте  числові  нерівності:
  3>2  і  5>-4;
  -2<5  і  -4<-1;
  2>-1 і  4<7;
-1<х<3  і  -2<у<-1.


2.Перемножте  числові  нерівності:
2>1,5  і  3>2;
5<8  і  2<2,5;
3<5  і  4>2;
2<х<5  і  7>у>4.





Розв’язування  нерівностей  з  однією  змінною.
1.Розв’яжіть  нерівності:
               2х-1<3;
              2х+3 8-3х;
              2(х-4)+3х<х+3;
                2-х.
2. Запишіть  дві  рівносильні  нерівності,  розв’язками  яких  є  усі  числа,  більші  від  п’яти.










Квадратична  функція


Самостійна  робота №1

1.Вкажіть  область  визначення  і  множину  значень  функції
у=х2+4.
2.Знайдіть  значення  вищевказаної  функції,  якщо  її  аргумент  дорівнює  -1.
3.При  якому  значенні  аргументу  значення  цієї  функції  дорівнює 5?
4. При якому  значенні аргументу  у>0?
5.Чому  дорівнює  значення  функції  при  значенні  аргументу,  що  дорівнює  0?



Самостійна  робота  №2
1.Знайти  точку  перетину  графіка  функції  у=х2+3х-4 з  віссю  оу.
2.Знайти  нулі  функції  у= х2+3х-4.
3.Вкажіть  проміжки  знакосталості  функції у=х2+3х-4.
4.Знайти  значення  цієї  функції  в  точці  х=-1.
5.Знайти  абсцису  вершини  параболи  у=х2+3х-4.
6.Знайти  ординату  вершини  параболи у=х2+3х-4.



Самостійна  робота №3
За  допомогою  шаблона  у=х2  побудуйте  графіки  таких  функцій:
у=х2+3;
у=-х2-2;
у=(х+4)2;
у=х2-4х;
у=-(х-1)2+5.
Укажіть  проміжки  зростання  і  спадання  останньої  функції.








Відсоткові  розрахунки

1.     Знайти  12%  від  20.
2.     Знайти  число,  15%  якого  дорівнює  30.
3.     Цукровий  буряк  містить  17%  цукру. Скільки  цукру  отримають  з  200 ц  буряка?
4.     Скільки  грамів  цукру  треба  взяти,  щоб  приготувати  15%-ний  розчин,  маючи  170г  води?
5.     Один  із  заводів  випустив  за  рік  на  350  машин  більше,  ніж  другий.  Скільки  машин  випустив  кожен  завод,  якщо  20%  машин,  випущених  першим  заводом,  на  170 машин менше  від  40%  машин,  випущених  другим  заводом?


Прості  і  складні  відсотки

1.     За  несвоєчасну  сплату  боргу  нараховується  3%  пені  за  кожен  день  несплати.  Боржник  повинен  був  сплатити  200грн.  боргу  5  днів  тому.  Яку  суму  він  повинен  сплатити  зараз? 
2.     Комп’ютер  коштує  5 тисяч  гривень. Щороку  на  його  амортизацію  припадає  10%  від  попередньої  вартості.  Якою  буде  ціна  комп’ютера  через  6  років?
3.     Вкладник  поклав  у  банк  20 000 гривень під  12%  річних. Який  прибуток  матиме  вкладник  через  3 роки?

Випадкові  події. Ймовірність  випадкової  події

1.     Кидають  гральний  кубик, на  кожній  з  граней  якого  записане  число  від  1  до  6.  Яка  ймовірність  того,  що  внаслідок  одного  підкидання  випаде  число 6?
2.     Випаде  число,  кратне 3?
3.     Випаде  непарне  число?
4.     У  кошику лежать 7 яблук  і  5  груш. Яка  ймовірність  того,  що  навмання  вибраний  плід  буде  яблуко?
5.     У  партії  з  20 лампочок  5%  бракованих. Яка  ймовірність  того,  що  навмання  вибрана  лампочка  не  бракована?




Елементи  статистики

1.                                    1.У  класі  виміряли  зріст  хлопчиків  і  отримали  такі  результати:  158 см,   163 см,  154 см,  170 см,  163 см,  162 см,  161 см,  158 см,  163 см,  162см.  Побудуйте  ранжований  ряд  даних  вимірювань.  Визначте  середнє  значення  зросту  хлопчиків  у  класі.
2.                При  написанні  диктанту  одну  помилку  допустили  2  учні,  2 помилки – 5 учнів,  3 помилки – 7 учнів,  4 помилки – 1 учень,  5 помилок – 3 учнів,  6 помилок – 7 учнів.  Побудуйте  полігон  частот  одержаних  даних.  Яка  середня  кількість  помилок  припадає  на  кожного  учня?


Арифметична  прогресія

Самостійна  робота №1
1.            Відомо,  що  послідовність  чисел  2,7,…  утворює  арифметичну  прогресію. Запишіть  три  наступні  члени  цієї  послідовності.
2.            Знайдіть  різницю  арифметичної  прогресії,  якщо  а5=12,  а6=10,2.
3.            Знайдіть  шостий  член  арифметичної  прогресії,  якщо  а5=12,  а7=18.
4.            Знайдіть  різницю  арифметичної  прогресії,  якщо  її  перший  член  дорівнює  2,  а 15-тий – 44.
5.       Знайдіть  перший  член  і  різницю  арифметичної  прогресії,  якщо  а7=20,  а4=11.


Самостійна  робота №2
1.            Знайдіть  суму  п’яти  перших  членів  арифметичної  прогресії,  перший  член  якої  дорівнює  10,  а  різниця становить   -5.
2.            Знайдіть  суму  одинадцяти  перших  членів  арифметичної  прогресії,  якщо  а1=6,  d=2.
3.            Знайдіть  суму  усіх  натуральних  чисел  від  23  до  48  включно.






Геометрична  прогресія

Самостійна  робота  №1
1.                 Продовжити  до  п’яти  чисел  геометричну  прогресію 2; -6; 18;…
2.                 Знайдіть  знаменник  геометричної  прогресії  -6; 18;…
3.                 Знайдіть  четвертий  член  геометричної  прогресії,  перший  член  якої  дорівнює  5,  а  знаменник -    2.
4.       Знайдіть  знаменник  геометричної  прогресії,  якщо  b1=-3,  b6=-6.


Самостійна  робота  №2
1.            Знайдіть  суму  перших  шести  членів  геометричної  прогресії,  якщо  b1=4,  q=2.
2.     Знайдіть  суму  нескінченно  спадної  геометричної  прогресії 
        , , ,   
3.    Запишіть  у  вигляді  звичайного  дробу  число  0,(6).
4.   Знайдіть  суму членів  геометричної  прогресії  від  третього  до  восьмого,       якщо b1=4,  q=2.











Контрольні  роботи
Контрольна  робота №1
Нерівності  та  їх  властивості.
 Лінійні  нерівності з однією змінною
Варіант 1
Частина I
1.     Якщо  а-b=2,75, то
А
Б
В
Г
а=b
а>b
а<b
а і b
порівняти не можна


2.     Якщо  а<b, то  правильною  є  нерівність
А
Б
В
Г
3а<3b
-3а<-3b
а+1<b
а=b

3.     Якщо  2,1<а<3,5,  то
А
Б
В
Г
-2,1<-а<-3,5
-2,1≤-а<3,5
-3,5<-а<-2,1
2,1<-а<-3,5

4.     Якщо  а – сторона  квадрата,  причому  а≥5см,  то  його  периметр
А
Б
В
Г
Р≥20 см
Р≥10 см
Р<20 см
Р=20 см

Частина II
5.     Розв’яжіть  нерівність  2х-3≥1-4(х-5).
6.     При  яких  значеннях  змінної  вираз    має  зміст?
                                                          Частина III
7.     Знайдіть  найменший  цілий  розв’язок  нерівності
(х+4)2-2х(х+9)<1-(х+3)(х-3).

Варіант 2
Частина I
1.     Якщо  а-b=-1,23,  то
А
Б
В
Г
а=b
а>b
а<b
а і b
порівняти не можна

2.     Якщо  а>b,  то  правильною  є  нерівність
А
Б
В
Г
-2а>-2b
0,3а>0,3b
0,2а<0,2b
а>2b

3.     Якщо  -1<а<3,  то
А
Б
В
Г
1<-а<-3
-3<-а<-1
1>-а>3
-1<-а<3

4.     Якщо  а – сторона  трикутника,  причому  а≤2 см,  то  його  периметр
А
Б
В
Г
Р≤6 см
Р=4 см
Р≥6 см
Р=6 см

Частина  II
5.     Розв’яжіть  нерівність  3х-1≤2-5(х-1).
6.     При  яких  значеннях  змінної  вираз    має  зміст?
Частина  III
7.     Знайдіть  найменший  цілий  розв’язок  нерівності
1-(х-3)(х+3)>(х+4)2-2х(х+9).









Контрольна  робота №2

Системи  лінійних  нерівностей  з  однією  змінною
Варіант 1
ЧастинаI

1.     Розв’язком  системи  нерівностей  є  число
А
Б
В
Г
0
2
-2
3

2.     Спільною  частиною  двох  проміжків (-2;0)  і  (3;5)  є  проміжок
А
Б
В
Г
(-2;3)
Ø
(-2;5)
(0;3)

3.     Виберіть  правильний  розв’язок  системи  нерівностей 
А
Б
В
Г
х>2
х>-3
х>-1
0

4.     При яких  значеннях  змінної  х  вираз   має  зміст?
А
Б
В
Г
х>3
х≥3
х>-1
х>0

Частина  II
5.     Розв’яжіть  систему  нерівностей  та  зобразіть  на  координатній  прямій  її  розв’язки 
6.     Значення  виразу  2х-5  належить  проміжку  (-1;3). Оцініть х.
Частина  III
7. Знайдіть  область  визначення  функції  у=  - .




Варіант 2

Частина I
1.     Розв’язком  системи  нерівностей   є  число
А
Б
В
Г
0
3
2
-2

2.     Спільною  частиною  двох  проміжків  (-3;1)  і  (2;4)  є  проміжок 
А
Б
В
Г
(-3;4)
(1;2)
Ø
(-3;2)

3.     Розв’язком  системи  нерівностей   є проміжок
А
Б
В
Г
х>0
х>5
х>-2
х>3

4.     При  якому  значенні  змінної  існує  вираз   ?
А
Б
В
Г
х>3
х≥-3
х>-3
х>0

Частина II
5.     Розв’яжіть  систему  нерівностей  та  зобразіть  на  координатній  прямій  її  розв’язки 
6.     Значення  виразу  3х+2  належить  проміжку  (-4;1). Оцініть  х.
Частина III
7.     Знайдіть  область  визначення  функції  у=  + .





Контрольна  робота №3
Функція  та  її  властивості.
Квадратична  функція  та  її  графік
Варіант 1
Частина I
1.     Функція  задана  формулою  у=2х-3.  В  точці  х=-2  значення  функції  дорівнює
А
Б
В
Г
-7
7
1
0

2.     Яка  із  вказаних  точок  належить  графіку  функції  у=2х-3?
А
Б
В
Г
(1;-1)
(1;1)
(1;5)
(0;1)

3.     Вершина  параболи  у=х2+2  знаходиться  в  точці
А
Б
В
Г
(0;-2)
(0;2)
(2;2)
(0;0)

4.     Функція  у=х2  зростає  на  проміжку
А
Б
В
Г
(0;2)
[0;
(-
(0;3)

Частина II
5.     Побудуйте   графік  функції у=х2+3. Укажіть  проміжки  зростання  і  спадання.
6.     Знайдіть  нулі  функції  у=х2-2х  та  вкажіть  проміжки  знакосталості.
Частина III
7.     Побудуйте  графік  функції  у=х2-6х+5.
Вкажіть  координати  вершини  параболи,  проміжки  зростання  і  спадання  функції.


Варіант 2

Частина  I
1.     Функція  задана  формулою  у=3х-2.  В  точці  х=-2  значення  функції  дорівнює
А
Б
В
Г
4
-8
8
0

2.     Яка  із  вказаних  точок  належить  графіку  функції  у=2х+3?
А
Б
В
Г
(0;1)
(1;5)
(1;-1)
(2;3)

3.     Вершина  параболи  у=х2-3  знаходиться  в  точці
А
Б
В
Г
(0;3)
(0;-3)
(9;3)
(0;0)

4.     Функція  у=х2  спадає  на  проміжку
А
Б
В
Г
(0;5)
(- ;0]
(-3;2)
(-2;0)

Частина II
5.     Побудуйте   графік  функції у=х2-4. Укажіть  проміжки  зростання  і  спадання.
6.    Знайдіть  нулі  функції  у=4х-х2  та  вкажіть  проміжки  знакосталості.
Частина III
7.       Побудуйте  графік  функції  у=х2-3х+2.
Вкажіть  координати  вершини  параболи,  проміжки  зростання  і  спадання  функції.








Контрольна  робота №4

Нерівності  другого  степеня  з  однією  змінною
Розв’язування  нерівностей  методом  інтервалів
Системи  рівнянь  з  двома  змінними
Варіант 1
Частина  I
1.     Графік  функції  у=8х+х2 перетинає  вісь  абсцис  у  точках
А
Б
В
Г
(0;8), (0;0)
(0;0), (-8;0)
(8;0), (7;0)
(8;8)

2.     Функція  у=х2-4  має  нулі  в  точках  з  абсцисою
А
Б
В
Г
-2  і  2
2  і  0
-2  і  3
0  і  -2

3.     Розв’язком  системи  рівнянь   є  пара  чисел
А
Б
В
Г
(1;2)
(2;1)
(0;1)
(3;1)

4.     Розв’язком  нерівності  (х+1)(х-2)<0    є  проміжок
А
Б
В
Г
(1;4)
(-1;2)
(1;2]
[0;2)

Частина  II
5.     Знайти  суму  цілих  розв’язків  нерівності  -2х2+7х-5≥0.
6.     Розв’язати  нерівність  2-9)(х+2)>0  методом  інтервалів.

Частина  III
7.  Перший  насос  перекачує  90м3  води  на  одну  годину  швидше,  ніж  другий  100м3  води.  Скільки  води  щогодини  прекачує  кожен  насос,  якщо  перший  перекачує  за  одну  годину  на  3  води  більше, ніж  другий?

Варіант 2

Частина I

1.  Графік  функції  у=6х+х2 перетинає  вісь  абсцис  у  точках
А
Б
В
Г
(0;8), (0;0)
(0;6), (0;0)
(-6;0), (0;0)
(6;0)

2.  Функція  у=х2-9  має  нулі  в  точках  з  абсцисою
А
Б
В
Г
-2  і  0
3  і  0
-3  і  3
0  і  -3

3.  Розв’язком  системи  рівнянь   є  пара  чисел
А
Б
В
Г
(4;1)
(1;4)
(4;4)
(0;4)

4.  Розв’язком  нерівності  (х+2)(х-3)<0    є  проміжок
А
Б
В
Г
(2;3)
(-2;3)
(3;0]
[0;2)

Частина  II
5.  Знайти  суму  цілих  розв’язків  нерівності  2-7х+5≤0.
6.  Розв’язати  нерівність  2-4)(х+3)<0  методом  інтервалів.

Частина  III
7.     Один  робітник  виготовляє  96  деталей  на  2 години  швидше,  ніж  другий  112  деталей.  Скільки  деталей  виготовляє  щогодини  кожний  робітник, якщо  перший  робить  за  годину  на  2  деталі  більше,  ніж  другий?





Контрольна  робота  №5

Елементи  прикладної  математики

Варіант 1
Частина I
1.     Правильно  виконано  округлення  числа  2,195  до  десятих
А
Б
В
Г
2,1
2,2
2,20
2

2.     Вміст  олії  в  соняшнику  28%.  Скільки  олії  вийде  із  200 кг  соняшнику?
А
Б
В
Г
28 кг
56 кг
14 кг
42 кг

3.     Гральний  кубик  підкинули  і  на  верхній  його  грані  випало  якесь  число.  Яка  ймовірність  того,  що  це  число – парне?
А
Б
В
Г
1

4.     Дано  вибірку  2;  1;  1;  3;  5;   2;  1;  1;  1;  5. Яка  її  мода?
Частина  II
5.     Яка  ймовірність  того,  що  навмання  вибране  двоцифрове  число  не  є  квадратом  цілого  числа?
6.     Вкладник  поклав  до  банку  5 000 грн.  під  15%  річних.  Яку  суму  він  одержить  через  6  років?
Частина  III
7.     Друкуючи  щодня  на  3  аркуші  більше,  ніж  планувалося,  друкарка закінчила  роботу  обсягом  60  аркушів  на  1  день  раніше  строку.  Скільки  аркушів  планувалося  друкувати  щодня?






Варіант 2

Частина I
1.     Правильно  виконано  округлення  числа  3,072  до  десятих
А
Б
В
Г
3
3,1
3,07
3,0

2.     Вміст  цукру  в  буряках  17%.  Скільки  цукру  вийде  із  200 кг  буряка?
А
Б
В
Г
17 кг
170 кг
34 кг
8,5 кг

3.     Гральний  кубик  підкинули  і  на  верхній  його  грані  випало  якесь  число.  Яка  ймовірність  того,  що  це  число – непарне?
А
Б
В
Г
1

4.     Дано  вибірку  2;  1;  1;  3;  5;   2;  1;  1;  1;  5. Яке  її  середнє  значення?
Частина  II
5.     Яка  ймовірність  того,  що  навмання  вибране  двоцифрове  число    є  квадратом  цілого  числа?
6.     Вкладник  поклав  12 000 гривень  під  10%  річних.  Яку  суму  він  одержить  через  4  роки?
Частина  III
7.     Тракторист  має  зорати  поле  площею  200 га.  Кожен  день  він  орав  на  5 га  більше,  ніж  планував,  а  тому  закінчив  оранку  на  2  дні  раніше  строку.  За  скільки  днів  тракторист  зорав  поле?









Контрольна  робота №6

Числові  послідовності
Арифметична  і  геометрична  прогресії
Варіант 1
Частина I
1.      2;  6;  10;… - арифметична  прогресія.  Різниця  даної  прогресії  дорівнює
А
Б
В
Г
3
4
2
-4

2.     2;  -6;… - геометрична  прогресія.  Знаменник  цієї  геометричної  прогресії  становить
А
Б
В
Г
-4
-3
-8
3

3.     Знайдіть  третій  член  послідовності 6;2;…
А
Б
В
Г
2
-2
0
4

4.     Сума  нескінченної  геометричної  прогресії  4;  1;  0,25;…   дорівнює
А
Б
В
Г
5,25
5
6
10,5

Частина  II
5.     n) – арифметична  прогресія.  Знайдіть  її  різницю,  якщо а18=-45, а43=130.
6.     (bn) – геометрична  прогресія. Чому  дорівнює  знаменник  геометричної  прогресії, якщо  b1=2,  b4=-54 ?
Частина  III
7.     Знайдіть  знаменник  і  перший  член  геометричної  прогресії,  якщо  сума  третього  і  п’ятого  її  членів  дорівнює -20,  а  сума  четвертого  і  шостого  членів  цієї послідовності  дорівнює  -40.


Варіант 2
Частина I
1.      3;  7;  11;… - арифметична  прогресія.  Різниця  даної  прогресії  дорівнює
А
Б
В
Г
3
4
2
-4

2.     2;  -6;… - геометрична  прогресія.  Вкажіть  наступний  член цієї  послідовності.
А
Б
В
Г
10
-10
-18
18

3.     Знайдіть  третій  член  послідовності 10;4;…
А
Б
В
Г
2
-2
4
0

4.     Сума  нескінченної  геометричної  прогресії  8;  4;  2;  1;…   дорівнює
А
Б
В
Г
15
16
18
20

Частина  II
5.     n) – арифметична  прогресія.  Знайдіть  її  різницю,  якщо а13=89, а21=145.
6.     (bn) – геометрична  прогресія. Чому  дорівнює  знаменник  геометричної  прогресії, якщо  b1=-6,  b4=162 ?
Частина  III
7.     Знайдіть  знаменник  і  перший  член  геометричної  прогресії,  якщо  сума другого  і  четвертого  її  членів  дорівнює -10,  а  сума  третього  і  п’ятого  членів  цієї послідовності  дорівнює  -20.








Література
1.     Л.М.Адруг, Т.В.Чепурна, «Алгебра 8-10». Моніторинг рівня навчальних досягнень, Харків,2010
2.     Г.П.Бевз, В.Г.Бевз, «Математика, 8» - К.:Зодіак-ЕКО, 2008
3.     М.І.Бурда, О.Я.Біляніна, «Збірник  завдань  для  державної  підсумкової  атестації. Алгебра, 9» - Х.:Гімназія, 2009
4.     Л.К.Головко, З.В.Дем’яненко «Математика» -  К.:Вища школа,1986
5.     В.Кравчук, В.Підручна, Г.Янченко «Алгебра,9», Тернопіль, 2009
6.     О.М.Перехейда, Р.П.Ушаков «Доведення нерівностей», Х.:Освіта, 2003
7.     Т.Г.Роєва, Л.Я.Синельник, С.А.Кононенко «Алгебра у таблицях 7-9»,Х.:Академія, 2001
8.     З.І.Слєпкань «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з алгебри, 9 клас», Х.:Гімназія, 2004.


Немає коментарів:

Дописати коментар